Skip to Content
לפגישת יעוץ
ד”ר ערן בר מאירד”ר ערן בר מאיר
ניתוחי חזה וגוף

הגדלת חזה

תמיד חלמת על חזה גדול, נשי ושופע יותר מזה שהטבע העניק לך? הקימורים מעניקים מראה נחשק ופרופורציות הגוף מקבלות שדרוג שאי אפשר להתעלם ממנו. אם נמאס לך מחזיות פוש-אפ, ניתוח הגדלת חזה הוא הפתרון האידיאלי למראה נשי, מעוגל ומושך.

לפני ואחרי

לתמונות ‘לפני ואחרי’ נוספותהסתר תמונות נוספות

למי מתאים ניתוח הגדלת חזה?

ניתוח הגדלת חזה מתאים לנשים שאינן מרוצות מגודל החזה שלהן ומבקשות חזה גדול ונשי יותר. הוא מתאים גם לנשים אשר מבקשות לשפר את מראה השדיים לאחר הריונות והנקות, תוך יצירת מראה מלא וזקוף יותר מבעבר.

מאיזה גיל ניתן לבצע ניתוח הגדלת חזה?

ניתוח הגדלת חזה ניתן לבצע בכל גיל, מרגע שהשד סיים את ההתפתחות והגדילה, לרוב מגיל 17-18. במקרים קיצוניים וחריגים, כאשר החזה שטוח והדבר גורם לנערה מצוקה רגשית או חברתית, ניתן לבצע את הניתוח גם בגילאים צעירים יותר, באישור ובחוות דעת נוספת של רופא הילדים המטפל או באישור פסיכיאטר. חשוב לדעת שאין גיל מקסימלי להגדלת חזה. ניתן לראות נשים רבות, גם בעשורים החמישי והשישי לחייהן, אשר מגיעות לניתוח עליו חלמו במשך שנים.

כיצד מבוצע ניתוח הגדלת חזה?

בניתוח הגדלת חזה, מכניסים שתל סיליקון מאחורי רקמת השד. השתל למעשה דוחף את רקמת השד קדימה וממלא את החזה בנפח. ממקמים אותו בין שריר החזה לרקמת השד, או בין שריר החזה לבית החזה.

מה לגבי צלקות?

ביצוע מיומן מאפשר להסוות היטב את צלקות הניתוח, כך שלא תורגשנה, והתוצאה תהיה מרהיבה וטבעית.
את הניתוח ניתן לבצע באחת משלוש גישות –
א. באמצעות חתך על הקפל התת-שדי, בו הצלקת נסתרת ומוחבאת תחת קפל השד.
ב. באמצעות חתך בצורת חצי עיגול לאורך גבול העטרה, כך שהצלקת מטשטשת וכמעט בלתי נראית בגלל המיקום בין העטרה לעור השד.
ג. באמצעות חתך בבית השחי, כך שהצלקת תהיה בבית השחי והשד יוותר ללא צלקות.
הבחירה בגישה הניתוחית המתאימה נקבעת בפגישת ייעוץ אישית, לפני הניתוח.

כיצד מחלימים מניתוח הגדלת חזה?

הגדלת חזה הוא ניתוח קצר ופשוט יחסית, הנמשך עד שעה. גם ההחלמה ממנו איננה ארוכה. ביומיים הראשונים שלאחר הניתוח תתכן תחושת כאב או חוסר נוחות, אשר ניתן לטפל בו באמצעות משככי כאבים: אקמול, אופטלגין וכדומה. בשבוע שלאחר הניתוח מומלץ להיזהר עם תנועות המותחות את החזה, כגון הרמת ידיים מעל לראש, או משיכת הידיים לאחור. רוב הנשים חוזרות לנהוג כשבוע לאחר הניתוח.

האם ניתן להניק לאחר ניתוח הגדלת שד?

בהחלט כן! ניתוח הגדלת חזה אינו פוגע ברקמת השד ולכן אין כל בעיה להניק בעתיד. כדאי גם לדעת כי לרוב אין פגיעה בתחושה בפטמות.

באיזה גודל לבחור?

שאלת השאלות! כל אחת והחלום שלה, אידיאל היופי שלה והתוצאה שהיא מעוניינת להשיג. המומחיות של ד"ר בר מאיר מאפשרת להשיג את התוצאה האידיאלית מבחינת מראה, תוך מחשבה על כל השיקולים המכריעים והאינדיבידואליים לכל אחת ואחת. בין היתר, חשוב להתייחס לפרופורציות הגוף כולו, לגודל השד המקורי, ליחס בין כמות העור לרקמת השד, למבנה בית החזה, למיקום הפטמה ועוד ועוד. כל הנתונים נלקחים בחשבון על מנת לשלב בין האמנות של פיסול הגוף למומחיות הרפואית, כדי להגיע לתוצאה נהדרת!

האם שתלי הסיליקון בטוחים?

חשוב לדעת כי שתלי הסיליקון בהם עושה ד"ר בר-מאיר שימוש, הם השתלים הטובים ביותר, המיוצרים על-ידי החברות המובילות בעולם, נבדקו מחקרית ונחשבים לבטוחים במיוחד. כל השתלים קיבלו אישור מחמיר של ה-FDA (מנהל התרופות האמריקאי) ואת אישור משרד הבריאות הישראלי.
יש לך אחריות על השתלים לכל החיים!
בסיום הניתוח, תקבלי תעודת אחריות המבטיחה כי לעולם יהיה לך "גב" מקצועי וביטחון בכל הנוגע לשתלים.

איך אדע שהגדלת החזה הצליחה?

אם גודל החזה יהווה מקור לגאווה, אם תרגישי נינוחה ובטוחה בעצמך, תהני מגופך ותרגישי נשית מאי-פעם, הרי שהגדלת החזה השיגה את מטרתה. נשים רבות מספרות כי הגדלת החזה שעברו חיזקה אצלן דימוי עצמי חיובי והשפיעה על חייהן הרבה מעבר לתחום האסתטי.

ניתוח להגדלת חזה, בקצרה:

ניתן לבצע הגדלת חזה בכל גיל, מרגע שתהליכי הצמיחה הטבעית הושלמו.

הצלקות נסתרות ואינן ניכרות על גבי החזה.

ניתן להניק אחרי ניתוח הגדלת חזה ולרוב אין פגיעה בתחושה בפטמות.

מדובר בניתוח הנמשך עד שעה. מומלץ ליטול משככי כאבים ביומיים הראשונים לאחריו ולהימנע מתנועות פשיטה רחבות במשך שבוע. רוב הנשים חוזרות לפעילויות יומיומיות דוגמת נהיגה ועבודה משרדית כשבוע לאחר הניתוח.

שתלי הסיליקון הינם איכותיים במיוחד, בטוחים ומאושרים לשימוש על ידי ה-FDA ומשרד הבריאות. יש עליהם אחריות מלאה למשך כל החיים.

גודל השתלים נקבע בהתאם לרצוי , תוך התחשבות בנתונים פיזיים ובשיקול דעת רפואי-מקצועי.

!
חשוב לדעת

עישון הוכח כמפריע בריפוי פצע ומעלה סיבוכים לאחר הניתוח.
עקב כך ההמלצה היא – להפסיק לעשן 6 שבועות לפני הניתוח!

לחצו לחוות דעת נוספות

אודות ד”ר ערן בר-מאיר

רפואה אסתטית וכירורגיה פלסטית הן שליחות עבורי, האפשרות לתת לכל אדם להרגיש טוב עם גופו ועם מראהו, היא מה שמניע אותי.

אותה שליחות בערה בי הן בלימודים בהדסה עין כרם אותם סיימתי בהצטיינות יתרה, והן בהתמחות בכירורגיה פלסטית. לכל אדם זכות להרגיש טוב עם גופו ועם מראהו.

את התמחות העל עשיתי בהרווארד מדיקל סקול בבוסטון, הייתי הרופא הישראלי הראשון שהתקבל לתכנית זו, התמחיתי במגוון ניתוחים מורכבים לשחזורי פנים וגוף ומגוון שיטות לניתוחי שד, ניתוחים לעיצוב הגוף, ניתוחי פנים ופיסול פנים.

קראו עוד

הסדרים עם חברות ביטוח וקופ”ח

אסותה
crisalix
Harvard
The Israeli Society of Plastic Surgeons
אחת מתשע
The Baruch Padeh Medical Center
האגודה למלחמה בסרטן
TouchMD
Contact us on Whatsapp
chevron-up דילוג לתוכן